lørdag den 11. februar 2012

Vores hus :D

Dette er indgangen vi bruger
Den fine indgang, små står låst
 Vores lille gårdhave, ved de røde mursten er den fine indgang og rundt om hjørnet til venstre er indgangen vi bruger
 I gårdhave har vi et par rigtige fisk og nogle kunstige for syns skyld tror jeg :)
Stuen som ligger til højre når vi kommer ind
 Trappen op til første sal, med toilet og bad til højre, køkken skrådt fremme, stuen til venstre og vores vaskemaskine lige frem.
Køkkenet som ligger til venstre når vi kommer ind
Spisebordet
 Vores gang, knager er der ingen af og med 10 mennesker i et hus hvor man skal tage skoene af, ser det ca. sådan ud :) stuen er til venstre og køkkenet er til højre.
Mellem gangen på første sal, med en lille terrasse som bliver brugt til vasketøj
Toilet og bad på første sal
Mellem gangen på anden sal, også her bliver der tørret tøj :)
Mit væresle som jeg deler med Trine, jeg sover mod vinduet
også mit værelse, her ses flot væg pynt ;)
Terrassen på anden sal
Terrassen på anden sal
Udsigt fra enden af terrassen
Udsigten midt for terrassen, man kan sige vi bor lidt tæt :)
          Udsigt for enden af terrassen
og til sidst udsigten ned i vores lille gårdhave. Husene til højre er naboer.

Dette var en lille rundvisning i vores hus, som vi har til vi forlader Vietnam. Vi har betalt 420 USD pr. person for hele perioden, derudover kommer der vand og varme på ca. 100 USD pr. mdr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar